Vertrek dirigent

Onze dirigent Simon Boerke heeft aangegeven om na de zomervakantie te stoppen. Al zestien jaar lang staat hij voor ons koor, heeft een warme band met ons, leert ons de mooiste meerstemmige melodieën en werkt en denkt enthousiast mee naar een groot of klein concert.

Zijn debuut met ons was in 2006 op het Midwinterfeest De Rijp. Wat zullen we hem gaan missen en hij gaat ons ook missen, dat weten we zeker. Nieuwe uitdagingen gaat hij aan en we wensen hem veel succes en geluk toe.

We zijn op zoek naar een andere dirigent, heb je een tip of wil je zelf, neem contact met ons op.
Via Facebook of een email naar: popart.secretariaat@gmail.com

Dinsdagavond 28 juni 2022 om 20.00 uur is zijn afscheidsconcert in het NH-kerkje van West-Graftdijk. We zoeken ook nieuwe leden voor alle stempartijen, ben je geïnteresseerd kom dan deze avond eens luisteren, kijken en sfeer proeven. Je mag zo naar binnen lopen.