Lid worden?

PopArt de Rijp, het leukste koor van de polder!
Lid zijn van PopArt levert je wekelijks een avondje ontspannen zingen op, onder deskundige begeleiding en met een gemotiveerde groep mensen.

Iedere dinsdagavond repeteren wij van 20 tot 22 uur in de historische kerk van West-Graftdijk.

Workshop, kooruitje… PopArt biedt meer
Vind je een keer in de week repeteren niet genoeg? Jaarlijks organiseren wij een (muzikale) workshop én een gezellig kooruitje. Verder is er, voor de liefhebbers, na de reptitie op elke eerste dinsdag van de maand het PopArt-café.

Kom vrijblijvend luisteren
Als je belangstelling hebt voor ons koor dan kun je twee keer vrijblijvend een repetitie meedoen.

Je bent van harte welkom
Wil je komen luisteren of je aanmelden als lid? Je bent van harte welkom.
Neem contact op met Joke Bommer (e-mail: , telefoon: 06-53802302) of met een koorlid dat jij al kent. Je bent ook welkom op een repetitieavond.

PopArt repeteert elke dinsdag in de sfeervolle kerk van West-Graftdijk
Aanvang: 20.00 uur
Adres: Graftdijkplein 3, 1486 ML.

De contributie bedraagt 70 euro per kwartaal.