PopArt 20 jaar

Op zaterdag 2 maart 2019 vierden we ons 20 jarig bestaan. Het jubileum bestuur had een mooie uitnodiging gemaakt en een leuk programma in elkaar gezet. Het feest vond plaats in het NH kerkje te West-Graftdijk, waar PopArt elke dinsdagavond repeteert. Deze was versierd met kleurige ballonnen, slingers en affiches van onze concerten van de afgelopen 20 jaar. Om 16.00 uur kwamen onze gasten en na het welkomstwoord van voorzitster Brenda Dik traden we op voor onze genodigden.  Het laatste lied was een medley van liedjes van de afgelopen 20 jaar. Na dit optreden knalden de champagnekurken en er werd getoast. Het werd een gezellige middag met felicitaties, herinneringen, hapjes en drankjes aan de bar. Medeoprichters Joop Vos, Mirjam van de Welle en Dixie Visser waren ook aanwezig.

Na het vertrek van onze gasten, werd het koor naar de grote ruimte gedirigeerd en begon een fotopresentatie van 20 jaar PopArt concerten. Een tweede fotopresentatie was tijdens het warm en koud buffet te zien, foto’s van koorfeestjes, workshops, PopArtcafe’s e.d.

Intussen installeerde de band Trio LosBandos zich. Ze speelden onder andere muziek van Buena Vista Social Club. Uit het Nederlandstalig meezingboek kozen we liedjes en zongen uit volle borst mee.

Het jubileumbestuur  bracht een muzikale ode aan dirigent Simon Boerke en repetitor Jan Doedens, die beide al weer twaalf en een half jaar bij ons in deinst zijn. Gefeliciteerd!

Veel koorleden traden op, speelde piano en acteerden deze avond. Kortom, het werd een bonte avond. Toen we rond 23.30 uur naar huis gingen, kreeg iedereen een prachtig kleurig jubileumboekje met veel foto’s en een potlood met bedankkaartje als herinnering aan deze dag.

Een heel groot dank je wel  gaat naar het jubileum bestuur,: Simon Visser, Pieter Hagendoorn, Ingrid Breebaart, Annelies de Rave en Martine van Vliet. Zij hebben deze dag georganiseerd. En dat mag vast en zeker ook namens alle koorleden, bestuur, dirigent, repetitor gezegd worden.

Ons 20 jarig bestaan is niet onopgemerkt voorbijgegaan!

PopArt 20 jaar

Reacties zijn gesloten.