Midwinterfeest 2022

Ons optreden tijdens het Midwinterfeest van Graft-De Rijp van 10 en 11 december 2022 is op:

Zaterdagavond 10 december:

• 20.00 tot 20.30 uur
  • 21.00 tot 21.30 uur

In de St. Bonifatiuskerk, Rechtestraat 162, De Rijp.

Eindelijk na inmiddels 4 jaar wachten, kan de tiende editie van dit Midwinterfeest in De Rijp weer plaatsvinden, op zaterdag 10 en zondag 11 december 2022. Dit weekend is er weer veel aanbod van vele koren, straatzangers, midwinterhoorns, toneelverenigingen, opera, bandjes, straatartiesten, zangers en zangeressen, kinderactiviteiten, dweilorkest, streetdance enz.

In het centrum van het dorp staat een grote creatieve kerstmarkt in historische stijl. Een programmaboekje is te koop bij o.a. de Plus supermarkt, en Stocks op Graft. Hierin is een duidelijk overzicht te vinden van alle optredens en activiteiten.

Meer informatie vind je op www.midwinterfeest-graftderijp.nl of op Facebook.

Vanwege de beperkte parkeermogelijkheden in De Rijp adviseert Stichting Midwinterfeest Graft-De Rijp bezoekers aan het evenement op 10 en 11 december 2022 zo veel mogelijk met het openbaar vervoer te komen. Vanuit Alkmaar, Keesomstraat (P&R Oudorp) en Middenbeemster. Bamestraweg, (autobedrijf N. Konijn) rijden er bus pendels tegen een kleine bijdrage. Een retour Alkmaar – De Rijp kost 2,50 euro. Een retour Middenbeemster – De Rijp bedraagt 2 euro. Kinderen en jongeren tot en met 17 jaar reizen gratis. Betalen kan zowel contant als ook per PIN.

Illustratie met vier foto's
Logo Midwinterfeest 2022