Concert “In The Name of Love”

Op zaterdag 14 april 2018 hebben wij twee mooie geslaagde concerten gegeven in de Grote Kerk van de Rijp: IN THE NAME OF LOVE.

Alles stond in het teken van de liefde, aan elkaar gepraat met gedichten en met soliste Ingrid Aarssen en een duet van Pieter Hagendoorn en Ingrid Breebaart. Ook ons kleine koortje zong een aantal nummers. Beide keren met een goed gevulde kerk en een enthousiast publiek. Dit alles stond onder leiding van dirigent Simon Boerke, met muzikale begeleiding van pianist Jan Doedens, basgitaar Mark Boesveld en percussie van Rens Boerke.

Diverse commissies vanuit het koor maakten dit mogelijk, o.a. muziekcommissie, decorcommissie, technische ploeg met geluid en licht, catering en PR. En natuurlijk ons eigen PopArt bestuur.

Wij danken iedereen die is komen luisteren en kijken naar onze optredens en hopen u volgende keer weer te mogen verrassen.

De foto’s zijn van Karin van Velthuijsen.

Reacties zijn gesloten.