Concert “PopArt vertelt…” 2016

Popart-vertelt-2016-omslagfoto

Op zaterdag 20 februari hebben wij twee concerten gegeven in de Grote Kerk van De Rijp.

Concert PopArt Vertelt…

Op zaterdag 20 februari 2016 .

Het verhaal van PopArt

De Rijp. Sprookjes zijn al oud, maar in deze tijd kunnen ze ook wel actueel zijn. Verliefd worden, verliefd zijn, goed en slecht, afscheid, moed, hoop en herinneringen, veel uit het dagelijks leven vind je in een sprookje. Popmuscialkoor PopArt heeft ook een sprookje geschreven, een muzikaal verhaal met prachtige muziek. Liedjes van o.a Bruno Mars, Brooke Fraser, Scissor Sisters, Gabriella Cilmi. Dit koor telt 50 leden en staat onder leiding van dirigent Simon Boerke met vaste repetitor Jan Doedens.

Het nieuwe concert van PopArt: PopArt vertelt… is een muzikale belevenis en neemt je mee in een hedendaags sprookje met vuurwerk, liefde, tegenslag en geluk.

Het zou zomaar je eigen verhaal kunnen zijn, iedereen herkent er wel iets in. Ben je nieuwsgierig geworden, kom kijken en luisteren. PopArt gaat hemel en aarde bewegen om je een gevoel te geven dat de wereld van iedereen is. Dit mag niemand missen!

Popart vertelt 2016

Dit concert werd mede mogelijk gemaakt door:

APS SupplyLunchroom De Walvis
PLUS Graft-De RijpProgressi